Η BP αγόρασε τις e-αναζητήσεις για την πετρελαιοκηλίδα
Τους πιο συχνούς όρους αναζήτησης για την πετρελαιοκηλίδα στον Κόλπο του Μεξικού αγόρασε η BP από Google και Yahoo σε μία προσπάθεια να βελτιώσει την εικόνα της στην κοινή γνώμη.
Έτσι, όταν ένας χρήστης του Ίντερνετ αναγράψει στις μηχανές αναζήτησης τις λέξεις πετρελαιοκηλίδα (oil spill), πετρελαιοκηλίδα και αιτήσεις αποζημίωσης (oil spill claims) κλπ, το πρώτο αποτέλεσμα που θα δει είναι μία ιστοσελίδα της BP, η οποία περιέχει πληροφορίες για τις ενέργειες της εταιρείας να καθαρίσει την περιοχή.
Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που γίνεται αυτό. Πρόκειται για μία πάγια τακτική των εταιρειών, που προσέχουν τις δημόσιες σχέσεις τους και θέλουν να αυξήσουν τη σφαίρα επιρροής τους στο Ίντερνετ.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, αναγράφεται στο αποτέλεσμα της αναζήτησης ότι πρόκειται περί πληρωμένης διαφήμισης, αλλά το σίγουρο είναι ότι για χιλιάδες χρήστες αυτή είναι η πρώτη στάση στην αναζήτησή τους, κι ενδεχομένως η μοναδική.
Σύμφωνα με πολλές έρευνες, η πλειοψηφία των χρηστών κάνει κλικ μόνο στο πρώτο αποτέλεσμα της αναζήτησής τους.
Τόσο η Google όσο και η Yahoo, δεν ανακοίνωσαν πόσο πλήρωσε η BP για την αγορά τους, όμως οι ειδικοί του χώρου επισημαίνουν στο «CNN Money.com» πως το κόστος κυμαίνεται ανάλογα με την κατηγορία του όρου αναζήτησης και τη δημοτικότητά του ανάμεσα στους χρήστες.
ΤΑ ΝΕΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου